Запис Детальніше

Розвиток прикордонних територій на засадах маркетингу в контексті впровадження Угоди про асоціацію між Україною та ЄС

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток прикордонних територій на засадах маркетингу в контексті впровадження Угоди про асоціацію між Україною та ЄС
 
Creator Пастернак, О. І.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-04-12T07:52:27Z
2017-04-12T07:52:27Z
2017-03-03
 
Type Article
 
Identifier Пастернак О. І. Розвиток прикордонних територій на засадах маркетингу в контексті впровадження Угоди про асоціацію між Україною та ЄС / О. І. Пастернак // Проблеми регіоналістики: минуле, сучасне, майбутнє [Електронний ресурс] : тези наук.-практ. Інтернет-конф. (3 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Б. М. Данилишин (відп. ред.) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 305–308. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-148-9
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21178
 
Language uk