Запис Детальніше

До питання удосконалення маркетингової стратегії банку в умовах фінансової глобалізації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До питання удосконалення маркетингової стратегії банку в умовах фінансової глобалізації
On the issue of improving the bank's marketing strategy in the context of financial globalization
К вопросу совершенствования маркетинговой стратегии банка в условиях финансовой глобализации
 
Creator Охрименко, Ірина Борисівна
Охрименко, Ирина Борисовна
Долгоп’ятова, Катерина Юріївна
 
Subject 336. 64
 
Description Розглядаються питання важливості маркетингової стратегії у діяльності банку, а також її особливості і можливі напрямки розвитку в умовах фінансової глобалізації.
The article examines the importance of marketing strategy in the bank activities, as well as its features and possible directions of development in the context of financial globalization.
Рассматриваются вопросы важности маркетинговой стратегии в деятельности банка, а также ее особенности и возможные направления развития в условиях финансовой глобализации.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-05-10T10:04:38Z
2017-05-10T10:04:38Z
2017-03
 
Type Article
 
Identifier Охрименко І. До питання удосконалення маркетингової стратегії банку в умовах фінансової глобалізації / Ірина Охрименко, Катерина Долгоп’ятова // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 60–62. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-154-0
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21398
 
Language uk