До питання удосконалення маркетингової стратегії банку в умовах фінансової глобалізації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
До питання удосконалення маркетингової стратегії банку в умовах фінансової глобалізації
On the issue of improving the bank's marketing strategy in the context of financial globalization К вопросу совершенствования маркетинговой стратегии банка в условиях финансовой глобализации |
|
Creator |
Охрименко, Ірина Борисівна
Охрименко, Ирина Борисовна Долгоп’ятова, Катерина Юріївна |
|
Subject |
336. 64
|
|
Description |
Розглядаються питання важливості маркетингової стратегії у діяльності банку, а також її особливості і можливі напрямки розвитку в умовах фінансової глобалізації.
The article examines the importance of marketing strategy in the bank activities, as well as its features and possible directions of development in the context of financial globalization. Рассматриваются вопросы важности маркетинговой стратегии в деятельности банка, а также ее особенности и возможные направления развития в условиях финансовой глобализации. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-05-10T10:04:38Z
2017-05-10T10:04:38Z 2017-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Охрименко І. До питання удосконалення маркетингової стратегії банку в умовах фінансової глобалізації / Ірина Охрименко, Катерина Долгоп’ятова // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 60–62. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-154-0 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21398 |
|
Language |
uk
|
|