Запис Детальніше

Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках
Marketing innovation in the management of competitiveness on the world markets
Инновационный маркетинг в контексте управления конкурентоспособностью предприятия на внешних рынках
 
Creator Пархоменко, Наталія Олександрівна
 
Subject 339.137
 
Description Визначена доцільність впровадження маркетингових інновацій, що є двигуном розвитку підприємства. Розглянуто можливості впровадження інноваційних напрямків маркетингу в діяльність підприємств задля динамічного розвитку, підвищення обсягів експорту, задоволення клієнтів на зовнішніх ринках.
The feasibility of implementing of marketing innovation, which is the engine of the company is determined. The possibilities of introduction of innovative marketing in business activity for the dynamic development, increasing export volumes, customer satisfaction in foreign markets are considered.
Определена целесообразность внедрения маркетинговых инноваций, что является двигателем развития предприятия. Рассмотрены возможности внедрения инновационных направлений маркетинга в деятельность предприятий для динамичного развития, повышения объемов экспорта, удовлетворение клиентов на внешних рынках.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-05-10T12:23:59Z
2017-05-10T12:23:59Z
2017-03
 
Type Article
 
Identifier Пархоменко Н. Інноваційний маркетинг в контексті управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках / Наталія Пархоменко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 95–97. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-154-0
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21413
 
Language uk