Запис Детальніше

Прогнозування діяльності фармацевтичних підприємств на основі оцінки їх маркетингового потенціалу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прогнозування діяльності фармацевтичних підприємств на основі оцінки їх маркетингового потенціалу
Forecasting activities of pharmaceutical companies based on the assessment of their marketing potential
Прогнозирование деятельности фармацевтических компаний на основе оценки их маркетингового потенциала
 
Creator Кохан, Марія Михайлівна
 
Subject 339.137.1
 
Description У статті розглянуті специфічні особливості інструментарію прогнозування діяльності фармацевтичних компаній з урахуванням маркетингового потенціалу. Запропонована нейронечітка прогнозна модель управління маркетингом фармацевтичного підприємства.
The article deals with specific features tools for prediction of pharmaceutical companies activity based on marketing potential. The work considers a neural predictive model of marketing control of pharmaceutical company .
В статье рассмотрены специфические особенности инструментария прогнозирования деятельности фармацевтических компаний с учетом маркетингового потенциала. Предложена нейронечеткая прогнозная модель управления маркетингом фармацевтического предприятия.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-05-11T09:19:25Z
2017-05-11T09:19:25Z
2017-03
 
Type Article
 
Identifier Кохан М. Прогнозування діяльності фармацевтичних підприємств на основі оцінки їх маркетингового потенціалу / Марія Кохан // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 102–104. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-154-0
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21427
 
Language uk