Запис Детальніше

Формування конкурентної стратегії за допомогою теорії ігор адаптованої за показником економічної доданої вартості

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування конкурентної стратегії за допомогою теорії ігор адаптованої за показником економічної доданої вартості
Forming of competitive strategy by using game theory adapted on indicators of economic value added
Формирование конкурентной стратегии с помощью теории игр адаптированной за показателем экономической добавленной стоимости
 
Creator Швиданенко, Олег Анатолійович
Швыданенко, Олег Анатольевич
Панасюк, Вікторія Василівна
 
Subject 330
 
Description Розробка конкурентної стратегії є вирішальною в процесі здобуття ринкового лідерства, конкуренція рухає компанію до розвитку, слугує імпульсом на шляху удосконалення. Проблема створення конкурентної стратегії перш за все криється в задані мети стратегії та ключових показниках ефективності її реалізації. Класичні підходи керуються максимізацією прибутку, орієнтуючи ключові показники ефективності згідно з критерієм операційної прибутковості. Сучасна конкурентна боротьба носить характер значно масштабніший, ніж межі операційної діяльності. Індикатор успішної конкурентної боротьби зміщує фокусування з прибутку на вартість бізнесу. Досягнення високої вартості бізнесу за сьогоднішніх умов повинне виступати ключовою метою конкуренції, а показники, які застосовуються при оцінці вартості варто залучати в якості ключових цільових індикаторів.
The development of a competitive strategy is decisive in the process of gaining market leadership, competition drives the company to develop, serves as an impetus for improvement. The problem of creating a competitive strategy lies first and foremost in setting the goal of the strategy and the key indicators of the effectiveness of its implementation. The modern competitive struggle is in the nature of a wide range of operating activities. The indicator of a successful competitive struggle shifts focusing on profit on business value. . Achievements of high business value in today's conditions should be a key objective of competition, and indicators used in valuation should be used as key target indicators.
Разработка конкурентной стратегии является решающим в процессе получения рыночного
лидерства, конкуренция двигает компанию к развитию, служит импульсом на пути совершенствования. Проблема создания конкурентной стратегии прежде всего кроется в задании цели стратегии и ключевых показателях эффективности ее реализации. Классические подходы руководствуются максимизацией прибыли, ориентируя ключевые показатели эффективности по критерию операционной прибыльности. Современная же конкурентная борьба носит характер масштабней пределов операционной деятельности. Индикатор успешной конкурентной борьбы смещает фокусировки на прибыль на стоимость бизнеса. Достижения высокой стоимости бизнеса в сегодняшних условиях должно выступать ключевой целью конкуренции, а показатели, применяемые при оценке стоимости следует привлекать в качестве ключевых целевых индикаторов.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-05-11T10:42:28Z
2017-05-11T10:42:28Z
2017-03
 
Type Article
 
Identifier Швиданенко О. Формування конкурентної стратегії за допомогою теорії ігор адаптованої за показником економічної доданої вартості / Олег Швиданенко, Вікторія Панасюк // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 116–118. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-154-0
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21433
 
Language uk