Запис Детальніше

Лінгвокультурологічний підхід в курсі російської мови як іноземної під час навчання студентів-медиків

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Лінгвокультурологічний підхід в курсі російської мови як іноземної під час навчання студентів-медиків
 
Creator Юган, Н. Л.
 
Subject російська мова як іноземна (РМІ)
паремія
професійно-орієнтоване навчання
лінгвокультурологія
Russian as Foreing Language (RFL)
paremia
professionally oriented education
Cultural Studies in Foreign Language Education
 
Description У статті розглядаються методичні аспекти використання в практиці навчання російської мови як іноземної дидактичного потенціалу біографії та творчої спадщини В. Даля в цілях формування лінгвокультурологічної та професійної комунікативної компетенції майбутніх лікарів, виховання професійних моральних якостей та інтересу до вивчення російської мови і культури.
The article considers methodological aspects of the practice of teaching Russian as a
foreign language didactic potential of biography and creative heritage V. Dahl for the purposes of forming linguo-cultural and professional communicative competence of future physicians, professional education of moral qualities and interest in the Russian language and culture.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-06-13T12:19:13Z
2017-06-13T12:19:13Z
2017-03-21
 
Type Article
 
Identifier Юган Н. Л. Лінгвокультурологічний підхід в курсі російської мови як іноземної під час навчання студентів-медиків / Н. Л. Юган // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 337–342. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.
978-966-956-090-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21774
 
Language uk