Corporate culture of Samsung: lessons to learn
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Corporate culture of Samsung: lessons to learn
|
|
Creator |
Marchenko, A.
|
|
Subject |
corporate culture
Samsung cultural communication staff mission internal policy of the company корпоративна культура культурні комунікації персонал компанії місія внутрішня політика компанії |
|
Description |
The article deals with the issue of the corporate culture of Samsung. Corporate culture determines the main objectives of the company, analysis of its internal organization and identifies the basic factors that are key to company’s success.
У статті розглянута корпоративна культура компанії Samsung. Корпоративна культура передбачає визначення основних цілей компанії, аналіз її внутрішньої організації та виявлення базових чинників, що є запорукою успіху компанії. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-06-14T08:42:22Z
2017-06-14T08:42:22Z 2017-03-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Marchenko A. Corporate culture of Samsung: lessons to learn / A. Marchenko // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 389–392. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.
978-966-956-090-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21794 |
|
Language |
en
|
|