Запис Детальніше

Процесна модель стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств сфери послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Процесна модель стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств сфери послуг
Process model of strategic management of competitiveness, services
 
Creator Солов’янчик, Альона Володимирівна
Solovianchyk, А.
 
Subject стратегія
стратегічне управління
управління конкурентоспроможністю
забезпечення конкурентоспроможності підприємства
модель стратегічного управління
strategy
strategic management
competitiveness
ensuring the competitiveness enterprises
strategic management model
338.48: 658.64
 
Description Стаття присвячена питанню стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств, зокрема розкрито сутність стратегічного управління, виділено окремі етапи процесу управління конкурентоспроможністю. Виділено особливості ринку послуг. На базі існуючої практики розроблено та описано процесну модель стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств, яка адаптована саме для сфери послуг. Модель базується на паралельному виконанні двох основних процесів: оцінювання конкурентоспроможності та розробка оптимальної моделі бізнес-процесів.
The article describes the issues of strategic management of competitiveness of enterprises, particularly in the text reveals the essence
of strategic management to isolate individual stages of the management of competitiveness. we have identified features of the market. Based on current practices developed and described a process model of strategic management of competitiveness of enterprises, which is adapted to service. strategic management competitive service industries aimed at optimizing business processes, enabling efficient use of people who provide
services to ensure a high level of service and quality, because it depends on the competitiveness of enterprises. To improve business processes, we analyze a number of parameters that characterize most specific field and highlight problem areas, then develop strategic alternatives are addressed.
Thus, the model based on the parallel execution of two major processes: assessment of the competitiveness and development of optimal business process model.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-07-05T10:30:22Z
2017-07-05T10:30:22Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Солов’янчик А. В. Процесна модель стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств сфери послуг / А. В. Солов’янчик // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. М. Рєпіна (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Вип. 36–37. – С. 126–134.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21865
 
Language uk