Запис Детальніше

Процес комерціалізації інноваційного продукту: компаративний аналіз механізмів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Процес комерціалізації інноваційного продукту: компаративний аналіз механізмів
Commercialization process of innovative product: comparative analysisof mechanisms
 
Creator Заріпова, Анна Олександрівна
Zaripova, Anna
Зарипова, Анна Александрівна
 
Subject інновація
комерціалізація
комерціалізація інноваційного продукту
механізм комерціалізації
innovation
commercialization
commercialization of innovation product
commercializating mechanism
330
 
Description У статті зосереджено фокус на процесі здійснення комерціалізації інноваційного продукту. Розглянуто способи комерціалізації через залучення нових технологій і методів із-зовні, а також створення спільних підприємств для здійснення виводу розробки на
ринок. Розглянуто основні чинники, які пояснюють недоліки ліцензування як форми комерціалізації продукту. Окрім цього етап комерціалізації розглянуто в контексті інноваційного циклу в цілому, оскільки
іноді доцільність або успішність даного процесу залежить саме від попередніх ланок циклу. Механізм, що регламентований даним підходом до розгляду комерціалізації, передбачає три основні аспекти: ідеацію, бізнес-процесінг та аспект участі. Другий механізм здійснення комерціалізації , що висвітлено у статті, розкриває його більш повно. Тут комерціалізація — це складний ланцюг із багатьма складовими.
The article concentrated focus on the process of commercialization of an innovative product. Considered the methods of commercialization by bringing new technologies and methods from outside andthe way of creation ofjoint ventures for the implementation of development output into the market. Aslo have been considered the main
factors that explain the shortcomings of licensing as a form of commercialization of the product.Commercialization stage has been also considered in the context of the whole innovation cycle, because sometimes feasibility or the success of its’ process depends precisely on the previous parts of the cycle. The mechanism that regulated this
approach to the commercialization involves three main aspects: ideation, business processing and participation aspect. The second mechanism of commercialization, that described in the article, it reveals more fully. Due to this, commercialization — is a complicated chain of many components.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-07-05T11:02:59Z
2017-07-05T11:02:59Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Заріпова А. О. Процес комерціалізації інноваційного продукту: компаративний аналіз механізмів / А. О. Заріпова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. М. Рєпіна (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Вип. 36–37. – С. 167–179.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21869
 
Language uk