Запис Детальніше

Маркетингові технології формування конкурентоспроможності експорту компаній

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові технології формування конкурентоспроможності експорту компаній
 
Creator Циганкова, Тетяна Михайлівна
Tsygankova, Tatyana
Цыганкова, Татьяна Михайловна
Іщенко, Анна Володимирівна
Ищенко, Анна Владимировна
 
Subject конкурентоспроможність експорту
корпоративні маркетингові технології
високотехнологічність
екологічність
креативність
діджиталізація
мережевізація
глобальні ланцюги доданої вартості
339.138:339.137.2:339.564
 
Description У контексті постіндустріального розвитку світової економіки, загострення конкуренції на міжнародних товарних ринках запропоновано визначення конкурентоспро¬можного експорту, що ґрунтується як на вже існуючих — усталеність, ефективність, адаптивність та добросовісність конкуренції, критеріях, так і на визначених в роботі — екологічність, сервісне обслуговування, відомість бредду та високотехнологічність. При цьому доведено, що з метою конкретизації складових конкурентоспроможного експорту його слід типізувати залежно від суб’єкту (конкурентоспроможність експорту компанії, країни, регону) та предмету (конкурентоспроможність експорту товарів, послуг, прав на об’єкти інтелектуальної власності), а також враховувати універсальність та специфічність його критеріїв, які запропоновано характеризувати рядом показників на корпоративному та державному рівнях. Систематизовано групи чинників формування конкурентоспроможності експорту (інституційні, фінансово-економічні, маркетингові, зовнішньоторговельні, науково-технологічні, ресурсні та соціально-екологічні). Типізовано маркетингові технології на корпоративному рівні за такими критеріями як: новизна, об’єкт, наявність творчого компоненту, стадії інтернаціоналізації, форми міжнародного маркетингу, ступінь діджиталізації, функції управління, розвиненість клієнтоцентризму, етапи міжнародної маркетингової діяльності, фінансове забезпечення, специфіка міжкорпоративної координації. Досліджено практику застосування компаніями технологій міжнародного маркетингу. В контексті необхідності подолання кризових явищ та збільшення обсягів конкурентоспроможного експорту здійснено оцінку перспектив інтеграції національних виробництв у контрольовані глобальні ланцюги створення доданої вартості з відповідним рейтингуванням, а саме залежно від наявного потенціалу, мінімальності техніко-організаційних змін, необхідності маркетингу, що дозволило визначити найбільш підготовлені до кооперації виробництва та оцінити внесок маркетингу у ринковий успіх.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-05T07:12:58Z
2017-09-05T07:12:58Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Циганкова Т. Маркетингові технології формування конкурентоспроможності експорту компаній / Циганкова Тетяна, Іщенко Анна // Міжнародна економічна політика. – 2017. – № 1. – С. 7–27.
1811-9824
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22051
 
Language uk