Запис Детальніше

Маркетинг територіальної взаємодії у розвитку економіки знань

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг територіальної взаємодії у розвитку економіки знань
 
Creator Бакушевич, І. В.
 
Subject Маркетинг територіальної взаємодії
територіальний маркетинг
маркетинг знань
економіка знань
658.8(075.8)
 
Description В статті розглядаються проблеми і перспективи розвитку концепції «маркетингу територіальної взаємодії знань», що формується під впливом двох основних парадигм: першої — «територіального маркетингу» для забезпечення стратегічного планування і управління конку-
рентоздатними регіонами, використання місцевими органами влади маркетингових інструментів конкурентної боротьби за інвестиції, ресурси, кваліфіковану робочу силу; другої — «маркетингу знань» для управління процесами розвитку економіки, що базуються на знаннях, застосування принципів та інструментів використання людського і соціального капіталу для взаємодії між ключовими акторами інноваційного розвитку регіонів, особливо транскордонних територій в умовах євроінтеграції.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-11T12:19:52Z
2017-09-11T12:19:52Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Бакушевич, І. В. Маркетинг територіальної взаємодії у розвитку економіки знань / І. В. Бакушевич // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 7–19.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22059
 
Language uk