Маркетинг територіальної взаємодії у розвитку економіки знань
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг територіальної взаємодії у розвитку економіки знань
|
|
Creator |
Бакушевич, І. В.
|
|
Subject |
Маркетинг територіальної взаємодії
територіальний маркетинг маркетинг знань економіка знань 658.8(075.8) |
|
Description |
В статті розглядаються проблеми і перспективи розвитку концепції «маркетингу територіальної взаємодії знань», що формується під впливом двох основних парадигм: першої — «територіального маркетингу» для забезпечення стратегічного планування і управління конку- рентоздатними регіонами, використання місцевими органами влади маркетингових інструментів конкурентної боротьби за інвестиції, ресурси, кваліфіковану робочу силу; другої — «маркетингу знань» для управління процесами розвитку економіки, що базуються на знаннях, застосування принципів та інструментів використання людського і соціального капіталу для взаємодії між ключовими акторами інноваційного розвитку регіонів, особливо транскордонних територій в умовах євроінтеграції. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-11T12:19:52Z
2017-09-11T12:19:52Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бакушевич, І. В. Маркетинг територіальної взаємодії у розвитку економіки знань / І. В. Бакушевич // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 7–19.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22059 |
|
Language |
uk
|
|