Особливості маркетингової цінової політики на споживчому ринку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості маркетингової цінової політики на споживчому ринку
|
|
Creator |
Дугіна, Світлана Іванівна
Дугина, Светлана Ивановна |
|
Subject |
Ціна
цінова політика ціноутворення цінова стратегія управління цінами 338.53 |
|
Description |
Ціноутворення займає одне з головних місць у маркетинговій діяльності підприємства. Перш за все підприємство повинне встановити, які переваги може дати його продукція майбутнім покупцям і оцінити ці переваги сумою, достатньою для покриття витрат на розробку, випуск та доведення продукції до кінцевого споживача. А далі, цей комплекс переваг, який наданий у товарі, має бути визнаний потенційним споживачем у якості ціннісного еквіваленту, з точки зору корисності товару, тієї грошової суми, яку йому пропонують заплатити. Тут мета маркетингу полягає в тому, щоб забезпечити таку комбінацію якості товару, його ціни та організації реклами, яка б надавала товару максимальну привабливість в очах споживача при збереженні встановленої кампанією норми прибутку.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-11T12:47:00Z
2017-09-11T12:47:00Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дугіна, С. І. Особливості маркетингової цінової політики на споживчому ринку / С. І. Дугіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 51–58.
978-966-2699-66-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22064 |
|
Language |
uk
|
|