Запис Детальніше

Особливості маркетингової цінової політики на споживчому ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингової цінової політики на споживчому ринку
 
Creator Дугіна, Світлана Іванівна
Дугина, Светлана Ивановна
 
Subject Ціна
цінова політика
ціноутворення
цінова стратегія
управління цінами
338.53
 
Description Ціноутворення займає одне з головних місць у маркетинговій діяльності підприємства. Перш за все підприємство повинне встановити, які переваги може дати його продукція майбутнім покупцям і оцінити ці переваги сумою, достатньою для покриття витрат на розробку, випуск та доведення продукції до кінцевого споживача. А далі, цей комплекс переваг, який наданий у товарі, має бути визнаний потенційним споживачем у якості ціннісного еквіваленту, з точки зору корисності товару, тієї грошової суми, яку йому пропонують заплатити. Тут мета маркетингу полягає в тому, щоб забезпечити таку комбінацію якості товару, його ціни та організації реклами, яка б надавала товару максимальну привабливість в очах споживача при збереженні встановленої кампанією норми прибутку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-11T12:47:00Z
2017-09-11T12:47:00Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Дугіна, С. І. Особливості маркетингової цінової політики на споживчому ринку / С. І. Дугіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 51–58.
978-966-2699-66-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22064
 
Language uk