Запис Детальніше

Маркетинг інновацій: сутність, зміст, основні задачі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг інновацій: сутність, зміст, основні задачі
 
Creator Ілляшенко, С. М.
 
Subject Маркетинг інновацій
управління
потреби
комерційний успіх
658.8.001.76:658.62.009.12
 
Description Розкрито сутність, зміст і завдання маркетингу інновацій як теорії і практичного керівництва з управління ринковою діяльністю
підприємств-інноваторів. Визначено його відмінні риси від маркетингу традиційних товарів. Сформовано комплекс задач щодо розвитку маркетингу інновацій у сучасній економіці.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-11T12:53:03Z
2017-09-11T12:53:03Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко С. М. Маркетинг інновацій: сутність, зміст, основні задачі / С. М. Ілляшенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 68–77.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22066
 
Language uk