Маркетинг інновацій: сутність, зміст, основні задачі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг інновацій: сутність, зміст, основні задачі
|
|
Creator |
Ілляшенко, С. М.
|
|
Subject |
Маркетинг інновацій
управління потреби комерційний успіх 658.8.001.76:658.62.009.12 |
|
Description |
Розкрито сутність, зміст і завдання маркетингу інновацій як теорії і практичного керівництва з управління ринковою діяльністю підприємств-інноваторів. Визначено його відмінні риси від маркетингу традиційних товарів. Сформовано комплекс задач щодо розвитку маркетингу інновацій у сучасній економіці. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-11T12:53:03Z
2017-09-11T12:53:03Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко С. М. Маркетинг інновацій: сутність, зміст, основні задачі / С. М. Ілляшенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 68–77.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22066 |
|
Language |
uk
|
|