Запис Детальніше

Маркетингова підтримка товарних інновацій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова підтримка товарних інновацій
 
Creator Кардаш, Віктор Якович
 
Subject Маркетинг
товарні інновації
ємність ринку
обсяг споживання
платіжоспроможність покупців
658.8.001.76
 
Description У статті розглянуто проблеми маркетонгового забезпечення виробництва інноваційної продукції на основі прогнозування місткості ринку та платіжоспроможності покупців.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-11T12:56:56Z
2017-09-11T12:56:56Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Кардаш В. Я. Маркетингова підтримка товарних інновацій / В. Я. Кардаш // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 77–83.
978-966-2699-66-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22067
 
Language uk