Місія підприємства як регулятор його взаємовідносин із суб’єктами маркетингового середовища
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Місія підприємства як регулятор його взаємовідносин із суб’єктами маркетингового середовища
|
|
Creator |
Куденко, Наталія Володимирівна
Куденко, Наталия Владимировна |
|
Subject |
Місія підприємства
суб’єкти зовнішнього і внутрішнього маркетингового середовища 658.012.2 |
|
Description |
У статті розглянуто місію як взаємоузгоджуючий елемент інтересів підприємства з очікуваннями та інтересами суб’єктів зовнішнього і внутрішнього маркетингового середовища. Досліджено наукові підходи до визначення місії, наведені приклади місій конкретних вітчизняних і зарубіжних підприємств. Проаналізовано характер взаємовідносин підприємства із суб’єктами маркетингового середовища через його місію та визначено характерні риси ефективної місії підприємства. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-12T06:41:03Z
2017-09-12T06:41:03Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Куденко Н. В. Місія підприємства як регулятор його взаємовідносин із суб’єктами маркетингового середовища / Н. В. Куденко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 84–94.
978-966-2699-66-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22068 |
|
Language |
uk
|
|