Запис Детальніше

Місія підприємства як регулятор його взаємовідносин із суб’єктами маркетингового середовища

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місія підприємства як регулятор його взаємовідносин із суб’єктами маркетингового середовища
 
Creator Куденко, Наталія Володимирівна
Куденко, Наталия Владимировна
 
Subject Місія підприємства
суб’єкти зовнішнього і внутрішнього маркетингового середовища
658.012.2
 
Description У статті розглянуто місію як взаємоузгоджуючий елемент інтересів підприємства з очікуваннями та інтересами суб’єктів зовнішнього і внутрішнього маркетингового середовища. Досліджено наукові
підходи до визначення місії, наведені приклади місій конкретних вітчизняних і зарубіжних підприємств. Проаналізовано характер взаємовідносин підприємства із суб’єктами маркетингового середовища через його місію та визначено характерні риси ефективної місії підприємства.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-12T06:41:03Z
2017-09-12T06:41:03Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Куденко Н. В. Місія підприємства як регулятор його взаємовідносин із суб’єктами маркетингового середовища / Н. В. Куденко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 84–94.
978-966-2699-66-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22068
 
Language uk