Запис Детальніше

Сегментування підприємства як промислового мікроринку з споживання матеріальних ресурсів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сегментування підприємства як промислового мікроринку з споживання матеріальних ресурсів
 
Creator Мальченко, В. В.
 
Subject підприємство як виробник
підприємство як споживач
промисловий ринок
попит
виробничі фактори
матеріально-технічні ресурси
сегментування
структуризація
економіка
функціональна структура
інституціональна структура
658.27.014.012
 
Description Стаття розкриває роль сегментування та позиціонування в питаннях власного розвитку підприємства, що діє на промисловому
ринку і є носієм інтересів споживача. Визначено основні фактори і критерії розподілу ринку на групи споживачів зі схожими потребами і споживацькими мотиваціями, розкрито труднощі в сегментуванні промислового ринку для структуризації попиту підприємства на матеріальні фактори виробництва. З маркетингових позицій розглянуто підприємство — складну соціально-економічну систему в якості цільового ринку і на цій основі обґрунтовано групування споживачів матеріальних ресурсів підприємства за відповідними критеріями та ознаками. Запропоновано покласти в основу угрупування функціональну структуру економіки, яка формально є загальною для усіх підприємств, в поєднанні з інституціональною структурою економіки, специфічною для відповідних видів підприємств. Таке поєднання дає можливість визначитись з мотиваціями попиту на матеріально-технічні ресурси, видовим складом їх та характером споживання.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-12T06:53:38Z
2017-09-12T06:53:38Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Мальченко В. В. Сегментування підприємства як промислового мікроринку з споживання матеріальних ресурсів / В. В. Мальченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 94–99.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22069
 
Language uk