Сегментування підприємства як промислового мікроринку з споживання матеріальних ресурсів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сегментування підприємства як промислового мікроринку з споживання матеріальних ресурсів
|
|
Creator |
Мальченко, В. В.
|
|
Subject |
підприємство як виробник
підприємство як споживач промисловий ринок попит виробничі фактори матеріально-технічні ресурси сегментування структуризація економіка функціональна структура інституціональна структура 658.27.014.012 |
|
Description |
Стаття розкриває роль сегментування та позиціонування в питаннях власного розвитку підприємства, що діє на промисловому ринку і є носієм інтересів споживача. Визначено основні фактори і критерії розподілу ринку на групи споживачів зі схожими потребами і споживацькими мотиваціями, розкрито труднощі в сегментуванні промислового ринку для структуризації попиту підприємства на матеріальні фактори виробництва. З маркетингових позицій розглянуто підприємство — складну соціально-економічну систему в якості цільового ринку і на цій основі обґрунтовано групування споживачів матеріальних ресурсів підприємства за відповідними критеріями та ознаками. Запропоновано покласти в основу угрупування функціональну структуру економіки, яка формально є загальною для усіх підприємств, в поєднанні з інституціональною структурою економіки, специфічною для відповідних видів підприємств. Таке поєднання дає можливість визначитись з мотиваціями попиту на матеріально-технічні ресурси, видовим складом їх та характером споживання. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-12T06:53:38Z
2017-09-12T06:53:38Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мальченко В. В. Сегментування підприємства як промислового мікроринку з споживання матеріальних ресурсів / В. В. Мальченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 94–99.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22069 |
|
Language |
uk
|
|