Сучасний маркетолог: вимоги ринку праці
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасний маркетолог: вимоги ринку праці
|
|
Creator |
Наумова, О. Е.
|
|
Subject |
Маркетинг
маркетолог підприємство ринок праці вищий навчальний заклад вища освіта 339.138 |
|
Description |
У статті визначено роль сучасного маркетолога на підприємстві, наведено узагальнену характеристику фахівця з маркетингу з позицій вітчизняних роботодавців, надано перелік посад та посадових інструкцій маркетологів на підприємстві та доведено необхідність цілеспрямованої підготовки галузевих фахівців-маркетологів.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-12T06:57:31Z
2017-09-12T06:57:31Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наумова О. Е. Сучасний маркетолог: вимоги ринку праці / О. Е. Наумова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 99–108.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22070 |
|
Language |
uk
|
|