Запис Детальніше

Сучасний маркетолог: вимоги ринку праці

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасний маркетолог: вимоги ринку праці
 
Creator Наумова, О. Е.
 
Subject Маркетинг
маркетолог
підприємство
ринок праці
вищий навчальний заклад
вища освіта
339.138
 
Description У статті визначено роль сучасного маркетолога на підприємстві, наведено узагальнену характеристику фахівця з маркетингу з позицій вітчизняних роботодавців, надано перелік посад та посадових інструкцій маркетологів на підприємстві та доведено необхідність цілеспрямованої підготовки галузевих фахівців-маркетологів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-12T06:57:31Z
2017-09-12T06:57:31Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Наумова О. Е. Сучасний маркетолог: вимоги ринку праці / О. Е. Наумова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 99–108.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22070
 
Language uk