Запис Детальніше

Методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного сектору

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного сектору
 
Creator Плаксій, Т. В.
Білега, О. В.
 
Subject Ефективність маркетингу
індекс ефективності
індекс доходності
658.8
 
Description В статті розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу, що дозволяють здійснювати надійне управління підприємствами будівельного бізнесу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-12T07:00:27Z
2017-09-12T07:00:27Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Плаксій Т. В. Методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного сектору / Т. В. Плаксій, О. В. Білега // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 109–116.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22071
 
Language uk