Методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного сектору
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного сектору
|
|
Creator |
Плаксій, Т. В.
Білега, О. В. |
|
Subject |
Ефективність маркетингу
індекс ефективності індекс доходності 658.8 |
|
Description |
В статті розглянуто методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу, що дозволяють здійснювати надійне управління підприємствами будівельного бізнесу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-12T07:00:27Z
2017-09-12T07:00:27Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Плаксій Т. В. Методичні підходи до оцінки ефективності управління системою маркетингу підприємств будівельного сектору / Т. В. Плаксій, О. В. Білега // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 109–116.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22071 |
|
Language |
uk
|
|