Запис Детальніше

Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності
 
Creator Равікович, Ілля Євгенович
Равикович, Илья Евгеньевич
 
Subject Маркетингова діяльність
ефект
ефективність
оцінка ефективності
339.187:691
 
Description Досліджено сутність категорій «ефект», «ефективність», «економічна ефективність» та «ефективність діяльності». Проаналізовано підходи до трактування цих понять.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-12T07:07:21Z
2017-09-12T07:07:21Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Равікович І. Є. Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності / І. Є. Равікович // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 127–137.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22073
 
Language uk