Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності
|
|
Creator |
Равікович, Ілля Євгенович
Равикович, Илья Евгеньевич |
|
Subject |
Маркетингова діяльність
ефект ефективність оцінка ефективності 339.187:691 |
|
Description |
Досліджено сутність категорій «ефект», «ефективність», «економічна ефективність» та «ефективність діяльності». Проаналізовано підходи до трактування цих понять.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-12T07:07:21Z
2017-09-12T07:07:21Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Равікович І. Є. Теоретичні основи оцінки ефективності маркетингової діяльності / І. Є. Равікович // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 127–137.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22073 |
|
Language |
uk
|
|