Запис Детальніше

Формування маркетингової стратегії комерціалізації інноваційних проектів та її моделювання

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової стратегії комерціалізації інноваційних проектів та її моделювання
 
Creator Семчик, Н. В.
 
Subject Маркетингова стратегія
інновація
сегментування
цільовий ринок
комерціалізація
332.339.138
 
Description Розглянуто питання розробки маркетингових стратегій комерціалізації інноваційних проектів розвитку підприємств та їх просування з метою отримання економічного ефекту.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-12T07:36:38Z
2017-09-12T07:36:38Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Семчик Н. В. Формування маркетингової стратегії комерціалізації інноваційних проектів та її моделювання / Н. В. Семчик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 139–145.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22075
 
Language uk