Формування маркетингової стратегії комерціалізації інноваційних проектів та її моделювання
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингової стратегії комерціалізації інноваційних проектів та її моделювання
|
|
Creator |
Семчик, Н. В.
|
|
Subject |
Маркетингова стратегія
інновація сегментування цільовий ринок комерціалізація 332.339.138 |
|
Description |
Розглянуто питання розробки маркетингових стратегій комерціалізації інноваційних проектів розвитку підприємств та їх просування з метою отримання економічного ефекту.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-12T07:36:38Z
2017-09-12T07:36:38Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Семчик Н. В. Формування маркетингової стратегії комерціалізації інноваційних проектів та її моделювання / Н. В. Семчик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 139–145.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22075 |
|
Language |
uk
|
|