Запис Детальніше

Вплив факторів маркетингового макросередовища на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив факторів маркетингового макросередовища на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу України
 
Creator Соломаха, Валентина Миколаївна
Соломаха, Валентина Николаевна
 
Subject Маркетингове макросередовище
конкурентні позиції
конкурентоспроможність
економічна криза
гірничо-металургійний комплекс України
чорна металургія
металопродукція
металургійна галузь
металургійне підприємство
собівартість продукції
антикризові заходи
науково-технічний прогрес
світова економіка
світовий ринок
національна валюта
рівень безробіття
фінансово-економічний стан
цінова політика
621.771.23-666.3
 
Description Визначено основні фактори маркетингового макросередовища, що впливають на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу України в умовах економічної кризи. Зроблено всебічний аналіз причин виникнення кризового стану в металургійній галузі та запропоновано шляхи його подолання.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-12T07:45:44Z
2017-09-12T07:45:44Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Соломаха В. М. Вплив факторів маркетингового макросередовища на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу України / В. М. Соломаха // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 145–152.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22076
 
Language uk