Вплив факторів маркетингового макросередовища на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив факторів маркетингового макросередовища на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу України
|
|
Creator |
Соломаха, Валентина Миколаївна
Соломаха, Валентина Николаевна |
|
Subject |
Маркетингове макросередовище
конкурентні позиції конкурентоспроможність економічна криза гірничо-металургійний комплекс України чорна металургія металопродукція металургійна галузь металургійне підприємство собівартість продукції антикризові заходи науково-технічний прогрес світова економіка світовий ринок національна валюта рівень безробіття фінансово-економічний стан цінова політика 621.771.23-666.3 |
|
Description |
Визначено основні фактори маркетингового макросередовища, що впливають на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу України в умовах економічної кризи. Зроблено всебічний аналіз причин виникнення кризового стану в металургійній галузі та запропоновано шляхи його подолання.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-12T07:45:44Z
2017-09-12T07:45:44Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соломаха В. М. Вплив факторів маркетингового макросередовища на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу України / В. М. Соломаха // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 145–152.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22076 |
|
Language |
uk
|
|