Запис Детальніше

Методологічні і методичні аспекти організації маркетингового управління в розвитку машинобудівних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні і методичні аспекти організації маркетингового управління в розвитку машинобудівних підприємств
 
Creator Степанова, Є. В.
 
Subject Маркетингове управління
функції маркетингового управління
цілеполагання, маркетингові дослідження
машинобудівні підприємства
339.138(075.8)
 
Description У статті обговорюються деякі методологічні і методичні підходи до організації маркетингового управління на підприємствах машинобудівного комплексу України. Розглядаються функціональні, цілеполагаючі, аналітичні (дослідницькі) аспекти системи організації маркетингового управління.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-12T08:07:42Z
2017-09-12T08:07:42Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Степанова Є. В. Методологічні і методичні аспекти організації маркетингового управління в розвитку машинобудівних підприємств / Є. В. Степанова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 153–159.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22077
 
Language uk