Методологічні і методичні аспекти організації маркетингового управління в розвитку машинобудівних підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні і методичні аспекти організації маркетингового управління в розвитку машинобудівних підприємств
|
|
Creator |
Степанова, Є. В.
|
|
Subject |
Маркетингове управління
функції маркетингового управління цілеполагання, маркетингові дослідження машинобудівні підприємства 339.138(075.8) |
|
Description |
У статті обговорюються деякі методологічні і методичні підходи до організації маркетингового управління на підприємствах машинобудівного комплексу України. Розглядаються функціональні, цілеполагаючі, аналітичні (дослідницькі) аспекти системи організації маркетингового управління.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-12T08:07:42Z
2017-09-12T08:07:42Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Степанова Є. В. Методологічні і методичні аспекти організації маркетингового управління в розвитку машинобудівних підприємств / Є. В. Степанова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 153–159.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22077 |
|
Language |
uk
|
|