Запис Детальніше

Вдосконалення методології маркетингу на базі закономірностей еволюції елементів систем споживання

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вдосконалення методології маркетингу на базі закономірностей еволюції елементів систем споживання
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
Шафалюк, Александр Казимирович
 
Subject Закономірності
споживання
споживач
маркетинг
658.893
 
Description У роботі опрацьовано закономірності прогресу споживання у взаємозв’язку з розвитком особистості, визначено передумови організації ефективної взаємодії зі споживачами в маркетингових системах.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-12T08:19:05Z
2017-09-12T08:19:05Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Вдосконалення методології маркетингу на базі закономірностей еволюції елементів систем споживання / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 186–198.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22080
 
Language uk