Вдосконалення методології маркетингу на базі закономірностей еволюції елементів систем споживання
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вдосконалення методології маркетингу на базі закономірностей еволюції елементів систем споживання
|
|
Creator |
Шафалюк, Олександр Казимирович
Шафалюк, Александр Казимирович |
|
Subject |
Закономірності
споживання споживач маркетинг 658.893 |
|
Description |
У роботі опрацьовано закономірності прогресу споживання у взаємозв’язку з розвитком особистості, визначено передумови організації ефективної взаємодії зі споживачами в маркетингових системах.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-12T08:19:05Z
2017-09-12T08:19:05Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шафалюк О. К. Вдосконалення методології маркетингу на базі закономірностей еволюції елементів систем споживання / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 186–198.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22080 |
|
Language |
uk
|
|