Запис Детальніше

Оцінка поглядів на проблему комплексного управління промисловими підприємствами на засадах маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка поглядів на проблему комплексного управління промисловими підприємствами на засадах маркетингу
 
Creator Ляденко, Тетяна Володимирівна
Ляденко, Татьяна Владимировна
 
Subject комплексне управління
промислові підприємства
засади маркетингу
організаційно-економічний механізм
658.8
 
Description Досліджено поширені сучасні погляди на проблему комплексного управління підприємствами на засадах маркетингу, основані на організаційній або економічній складових у різних їх аспектах; акцентовано
необхідність узагальненого підходу до формування управління підприємствами на основі поєднання вказаних складових.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-12T09:11:54Z
2017-09-12T09:11:54Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Ляденко Т. В. Оцінка поглядів на проблему комплексного управління промисловими підприємствами на засадах маркетингу / Т. В. Ляденко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 206–212.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22082
 
Language uk