Оцінка поглядів на проблему комплексного управління промисловими підприємствами на засадах маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка поглядів на проблему комплексного управління промисловими підприємствами на засадах маркетингу
|
|
Creator |
Ляденко, Тетяна Володимирівна
Ляденко, Татьяна Владимировна |
|
Subject |
комплексне управління
промислові підприємства засади маркетингу організаційно-економічний механізм 658.8 |
|
Description |
Досліджено поширені сучасні погляди на проблему комплексного управління підприємствами на засадах маркетингу, основані на організаційній або економічній складових у різних їх аспектах; акцентовано необхідність узагальненого підходу до формування управління підприємствами на основі поєднання вказаних складових. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-12T09:11:54Z
2017-09-12T09:11:54Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ляденко Т. В. Оцінка поглядів на проблему комплексного управління промисловими підприємствами на засадах маркетингу / Т. В. Ляденко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 206–212.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22082 |
|
Language |
uk
|
|