Запис Детальніше

До питання про розвиток маркетингу на залізничному транспорті

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До питання про розвиток маркетингу на залізничному транспорті
 
Creator Верлока, В. С.
 
Subject транспортний ринок
транспортний маркетинг
попит на перевезення
конкуренція
658.5.012.1
 
Description Статтю присвячено необхідності використання маркетингу на залізничному транспорті для підвищення доходності від вантажних та пасажирських перевезень в умовах конкуренції на транспортному ринку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-12T10:38:50Z
2017-09-12T10:38:50Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Верлока В. С. До питання про розвиток маркетингу на залізничному транспорті / В. С. Верлока // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 212–214.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22083
 
Language uk