До питання про розвиток маркетингу на залізничному транспорті
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
До питання про розвиток маркетингу на залізничному транспорті
|
|
Creator |
Верлока, В. С.
|
|
Subject |
транспортний ринок
транспортний маркетинг попит на перевезення конкуренція 658.5.012.1 |
|
Description |
Статтю присвячено необхідності використання маркетингу на залізничному транспорті для підвищення доходності від вантажних та пасажирських перевезень в умовах конкуренції на транспортному ринку.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-12T10:38:50Z
2017-09-12T10:38:50Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Верлока В. С. До питання про розвиток маркетингу на залізничному транспорті / В. С. Верлока // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 212–214.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22083 |
|
Language |
uk
|
|