Запис Детальніше

Світовий досвід використання стратегічного маркетингу в діяльності підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Світовий досвід використання стратегічного маркетингу в діяльності підприємств
 
Creator Бойчук, І. В.
 
Subject стратегічний маркетинг
стратегія
стратегічна поведінка
стратегічний вибір
стратегічні принципи
стратегічні підходи
658.0+339.138
 
Description У послідовному хронологічному порядку розглянуто основні етапи та характерні особливості використання стратегічного маркетингу фірмами.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-12T11:11:27Z
2017-09-12T11:11:27Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Бойчук І. В. Світовий досвід використання стратегічного маркетингу в діяльності підприємств / І. В. Бойчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 235–245.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22086
 
Language uk