Світовий досвід використання стратегічного маркетингу в діяльності підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Світовий досвід використання стратегічного маркетингу в діяльності підприємств
|
|
Creator |
Бойчук, І. В.
|
|
Subject |
стратегічний маркетинг
стратегія стратегічна поведінка стратегічний вибір стратегічні принципи стратегічні підходи 658.0+339.138 |
|
Description |
У послідовному хронологічному порядку розглянуто основні етапи та характерні особливості використання стратегічного маркетингу фірмами.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-12T11:11:27Z
2017-09-12T11:11:27Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бойчук І. В. Світовий досвід використання стратегічного маркетингу в діяльності підприємств / І. В. Бойчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 235–245.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22086 |
|
Language |
uk
|
|