Запис Детальніше

Маркетинг і збут

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг і збут
 
Creator Войчак, Анатолій Володимирович
 
Subject маркетинг
маркетинговий менеджмент
збут
маркетингові організаційні моделі
торговий персонал
658.8
 
Description В статті розглянуто питання щодо інтеграції маркетингової і збутової діяльності на підприємстві в контексті сучасної концепції маркетингового менеджменту. Стаття буде корисна для студентів, аспірантів спеціальності «Маркетинг», фахівців маркетингових і збутових служб підприємств.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-12T11:42:31Z
2017-09-12T11:42:31Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Войчак А. В. Маркетинг і збут / А. В. Войчак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 245–251.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22087
 
Language uk