Маркетинг і збут
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг і збут
|
|
Creator |
Войчак, Анатолій Володимирович
|
|
Subject |
маркетинг
маркетинговий менеджмент збут маркетингові організаційні моделі торговий персонал 658.8 |
|
Description |
В статті розглянуто питання щодо інтеграції маркетингової і збутової діяльності на підприємстві в контексті сучасної концепції маркетингового менеджменту. Стаття буде корисна для студентів, аспірантів спеціальності «Маркетинг», фахівців маркетингових і збутових служб підприємств.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-12T11:42:31Z
2017-09-12T11:42:31Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Войчак А. В. Маркетинг і збут / А. В. Войчак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 245–251.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22087 |
|
Language |
uk
|
|