Запис Детальніше

Середовище міжнародної маркетингової діяльності: аналіз та сфери використання даних

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Середовище міжнародної маркетингової діяльності: аналіз та сфери використання даних
 
Creator Циганкова, Тетяна Михайлівна
Tsygankova, Tatyana
Цыганкова, Татьяна Михайловна
 
Subject середовище міжнародної маркетингової діяльності
моделі аналізу макросередовища міжнародного маркетингу
кількісний та якісний аналіз міжнародного маркетингового середовища
339.138:339.9
 
Description В статті обґрунтовано необхідність постійного дослідження національними експортерами змін у міжнародному середовищі міжнародної маркетингової діяльності. Запропоновано стадії аналізу національного, множинно-національного, регіонального та глобального
рівнів середовища, обґрунтовано склад об’єктів і послідовність, моделі та методи аналізу. Деталізовано сфери застосування даних про стан, динаміку та тенденції розвитку середовища міжнародної маркетингової діяльності.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-12T12:00:34Z
2017-09-12T12:00:34Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Циганкова Т. М. Середовище міжнародної маркетингової діяльності: аналіз та сфери використання даних / Т. М. Циганкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 251–259.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22088
 
Language uk