Середовище міжнародної маркетингової діяльності: аналіз та сфери використання даних
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Середовище міжнародної маркетингової діяльності: аналіз та сфери використання даних
|
|
Creator |
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Tsygankova, Tatyana Цыганкова, Татьяна Михайловна |
|
Subject |
середовище міжнародної маркетингової діяльності
моделі аналізу макросередовища міжнародного маркетингу кількісний та якісний аналіз міжнародного маркетингового середовища 339.138:339.9 |
|
Description |
В статті обґрунтовано необхідність постійного дослідження національними експортерами змін у міжнародному середовищі міжнародної маркетингової діяльності. Запропоновано стадії аналізу національного, множинно-національного, регіонального та глобального рівнів середовища, обґрунтовано склад об’єктів і послідовність, моделі та методи аналізу. Деталізовано сфери застосування даних про стан, динаміку та тенденції розвитку середовища міжнародної маркетингової діяльності. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-12T12:00:34Z
2017-09-12T12:00:34Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Циганкова Т. М. Середовище міжнародної маркетингової діяльності: аналіз та сфери використання даних / Т. М. Циганкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 251–259.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22088 |
|
Language |
uk
|
|