Запис Детальніше

Особливості вибору критеріїв маркетингового позиціонування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості вибору критеріїв маркетингового позиціонування
 
Creator Антонюк, К. І.
 
Subject Критерії маркетингового позиціонування
чинники маркетингового позиціонування
модель формування стратегії позиціонування
339.13.024
 
Description Запропоновано модель формування стратегії позиціонування на основі вибору оптимального критерію позиціонування. Розглянуто особливості практичної реалізації пропонованої моделі.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T07:05:46Z
2017-09-13T07:05:46Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Антонюк К. І. Особливості вибору критеріїв маркетингового позиціонування / К. І. Антонюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 260–271.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22089
 
Language uk