Особливості вибору критеріїв маркетингового позиціонування
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості вибору критеріїв маркетингового позиціонування
|
|
Creator |
Антонюк, К. І.
|
|
Subject |
Критерії маркетингового позиціонування
чинники маркетингового позиціонування модель формування стратегії позиціонування 339.13.024 |
|
Description |
Запропоновано модель формування стратегії позиціонування на основі вибору оптимального критерію позиціонування. Розглянуто особливості практичної реалізації пропонованої моделі.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T07:05:46Z
2017-09-13T07:05:46Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антонюк К. І. Особливості вибору критеріїв маркетингового позиціонування / К. І. Антонюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 260–271.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22089 |
|
Language |
uk
|
|