Бенчмаркінг у розробці стратегій маркетингу у гірничо-видобувній галузі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бенчмаркінг у розробці стратегій маркетингу у гірничо-видобувній галузі
|
|
Creator |
Баюра, В. І.
|
|
Subject |
Бенчмаркінг
маркетингові дослідження маркетингові стратегії 339.137.2:339.138:622.2 |
|
Description |
Бенчмаркінг забезпечує можливість конкурентоспроможного функціонування підприємств гірничовидобувної галузі. Маркетинговий підхід дозволить зосередити увагу на важливих елементах сфери маркетингового дослідження і полегшить формування задач маркетингового дослідження.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T07:21:06Z
2017-09-13T07:21:06Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Баюра В. І. Бенчмаркінг у розробці стратегій маркетингу у гірничо-видобувній галузі / В. І. Баюра // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 277–281.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22091 |
|
Language |
uk
|
|