Запис Детальніше

Бенчмаркінг у розробці стратегій маркетингу у гірничо-видобувній галузі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бенчмаркінг у розробці стратегій маркетингу у гірничо-видобувній галузі
 
Creator Баюра, В. І.
 
Subject Бенчмаркінг
маркетингові дослідження
маркетингові стратегії
339.137.2:339.138:622.2
 
Description Бенчмаркінг забезпечує можливість конкурентоспроможного функціонування підприємств гірничовидобувної галузі. Маркетинговий підхід дозволить зосередити увагу на важливих елементах сфери маркетингового дослідження і полегшить формування задач маркетингового дослідження.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T07:21:06Z
2017-09-13T07:21:06Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Баюра В. І. Бенчмаркінг у розробці стратегій маркетингу у гірничо-видобувній галузі / В. І. Баюра // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 277–281.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22091
 
Language uk