Товарна сегментація у стратегічному маркетинговому плануванні діяльності молокопереробних підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Товарна сегментація у стратегічному маркетинговому плануванні діяльності молокопереробних підприємств
|
|
Creator |
Войтович, Н. В.
|
|
Subject |
Стратегічне маркетингове планування
товарна сегментація маркетингові стратегії модель матриць молочна продукція 338.26:13.017 |
|
Description |
В статті розглянуто питання кількісної оцінки товарної сегментації фрагменту ринку молокопродуктів. Побудовано узагальнення моделей матриць: частка виробництва–частка зростання та BCG на випадок підприємства із вираженим сезонним характером діяльності і незбалансованою товарною політикою, що враховують, зокрема, нестабільність збуту і диверсифікація ринку продукту.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T07:23:49Z
2017-09-13T07:23:49Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Войтович Н. В. Товарна сегментація у стратегічному маркетинговому плануванні діяльності молокопереробних підприємств / Н. В. Войтович // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 282–289.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22092 |
|
Language |
uk
|
|