Запис Детальніше

Товарна сегментація у стратегічному маркетинговому плануванні діяльності молокопереробних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Товарна сегментація у стратегічному маркетинговому плануванні діяльності молокопереробних підприємств
 
Creator Войтович, Н. В.
 
Subject Стратегічне маркетингове планування
товарна сегментація
маркетингові стратегії
модель матриць
молочна продукція
338.26:13.017
 
Description В статті розглянуто питання кількісної оцінки товарної сегментації фрагменту ринку молокопродуктів. Побудовано узагальнення моделей матриць: частка виробництва–частка зростання та BCG на випадок підприємства із вираженим сезонним характером діяльності і незбалансованою товарною політикою, що враховують, зокрема, нестабільність збуту і диверсифікація ринку продукту.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T07:23:49Z
2017-09-13T07:23:49Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Войтович Н. В. Товарна сегментація у стратегічному маркетинговому плануванні діяльності молокопереробних підприємств / Н. В. Войтович // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 282–289.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22092
 
Language uk