Запис Детальніше

Методи етнографії та антропології споживання в сучасних маркетингових дослідженнях

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи етнографії та антропології споживання в сучасних маркетингових дослідженнях
 
Creator Кудирко, Ольга Василівна
Кудирко, Ольга Васильевна
 
Subject Споживання
маркетингові дослідження
продукт
послуги
етнографічні дослідження
поведінкова антропологія
658.8.012.12
 
Description У статті описано нові і недостатньо поширені в сучасних дослідженнях, методи етнографічних досліджень та антропології споживання. Приведено характеристику кожного методу і розкрито основні механізми їх проведення.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T07:29:36Z
2017-09-13T07:29:36Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Кудирко О. В. Методи етнографії та антропології споживання в сучасних маркетингових дослідженнях / О. В. Кудирко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 301–308.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22094
 
Language uk