Методи етнографії та антропології споживання в сучасних маркетингових дослідженнях
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методи етнографії та антропології споживання в сучасних маркетингових дослідженнях
|
|
Creator |
Кудирко, Ольга Василівна
Кудирко, Ольга Васильевна |
|
Subject |
Споживання
маркетингові дослідження продукт послуги етнографічні дослідження поведінкова антропологія 658.8.012.12 |
|
Description |
У статті описано нові і недостатньо поширені в сучасних дослідженнях, методи етнографічних досліджень та антропології споживання. Приведено характеристику кожного методу і розкрито основні механізми їх проведення.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T07:29:36Z
2017-09-13T07:29:36Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кудирко О. В. Методи етнографії та антропології споживання в сучасних маркетингових дослідженнях / О. В. Кудирко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 301–308.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22094 |
|
Language |
uk
|
|