Запис Детальніше

Дослідження маркетингових стратегій позиціонування на ринку молочних товарів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження маркетингових стратегій позиціонування на ринку молочних товарів
 
Creator Овсієнко, Наталія Василівна
Овсиенко, Наталия Васильевна
 
Subject Прихильність споживачів
маркетингові стратегії
маркетингове позиціонування
позиційна карта
658.821
 
Description Будь-яка маркетингова стратегія ґрунтується на «трьох складових»: сегментуванні, виборі цільових сегментів та позиціонуванні. Компанія виявляє різні потреби та групи споживачів, обирає серед них цільові - ті групи та потреби, які вона може задовольнити краще за інших, а потім позиціонує свою пропозицію так, щоб її відмінності та імідж були зрозумілі цільовій аудиторії. Якщо позиціонування невдале, споживачі не розуміють, чого чекати від пропозиції. Позиціонування можна визначити так: це визначення місця товару фірми на ринку серед
товарів-аналогів. Його мета розмістити торгову марку в свідомості споживачів так, щоб фірма отримала від цього максимальну вигоду. Вдале позиціонування торгової марки задає напрям стратегії маркетингу, висвітлюючи суть бренда, цілі, яких він допомагає споживачу досягати, та унікальність цієї допомоги.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T07:33:47Z
2017-09-13T07:33:47Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Овсієнко Н. В. Дослідження маркетингових стратегій позиціонування на ринку молочних товарів / Н. В. Овсієнко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 309–317.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22095
 
Language uk