Запис Детальніше

Форсайт як різновид маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку економічних систем

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Форсайт як різновид маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку економічних систем
 
Creator Окландер, І. М.
 
Subject Економічна система
науково-технологічний розвиток
маркетингові дослідження
інноваційна система
форсайт
65.01
 
Description Стаття присвячена розвитку визначення Форсайту. Розглянуто сутність та зміст Форсайту. Формою його проведення визначено багатораундові опитування, в межах яких збирається необхідна інформація для прийняття рішень про стан і напрямки фінансування державою НДДКР.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T07:36:27Z
2017-09-13T07:36:27Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Окландер І. М. Форсайт як різновид маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку економічних систем / І. М. Окландер // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 318–327.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22096
 
Language uk