Форсайт як різновид маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку економічних систем
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Форсайт як різновид маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку економічних систем
|
|
Creator |
Окландер, І. М.
|
|
Subject |
Економічна система
науково-технологічний розвиток маркетингові дослідження інноваційна система форсайт 65.01 |
|
Description |
Стаття присвячена розвитку визначення Форсайту. Розглянуто сутність та зміст Форсайту. Формою його проведення визначено багатораундові опитування, в межах яких збирається необхідна інформація для прийняття рішень про стан і напрямки фінансування державою НДДКР.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T07:36:27Z
2017-09-13T07:36:27Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Окландер І. М. Форсайт як різновид маркетингових досліджень науково-технологічного розвитку економічних систем / І. М. Окландер // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 318–327.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22096 |
|
Language |
uk
|
|