Запис Детальніше

Сегментування вітчизняного ринку послуг мобільного зв’язку в поєднанні з ефективним набором інтегрованих маркетингових комунікацій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сегментування вітчизняного ринку послуг мобільного зв’язку в поєднанні з ефективним набором інтегрованих маркетингових комунікацій
 
Creator Ремезь, Юлія Борисівна
Ремез, Юлия Борисовна
 
Subject Ринок
сегменти
інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій
контракт
передоплата
658.8:621.39
 
Description У статті детально розглянуто основні засади сегментування вітчизняного ринку послуг мобільного зв’язку. Надано характеристику сегментів та інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій. Проаналізовано ефективність набору для кожного сегменту.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T07:48:51Z
2017-09-13T07:48:51Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Ремезь Ю. Б. Сегментування вітчизняного ринку послуг мобільного зв’язку в поєднанні з ефективним набором інтегрованих маркетингових комунікацій / Ю. Б. Ремезь // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 327–334.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22097
 
Language uk