Сегментування вітчизняного ринку послуг мобільного зв’язку в поєднанні з ефективним набором інтегрованих маркетингових комунікацій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сегментування вітчизняного ринку послуг мобільного зв’язку в поєднанні з ефективним набором інтегрованих маркетингових комунікацій
|
|
Creator |
Ремезь, Юлія Борисівна
Ремез, Юлия Борисовна |
|
Subject |
Ринок
сегменти інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій контракт передоплата 658.8:621.39 |
|
Description |
У статті детально розглянуто основні засади сегментування вітчизняного ринку послуг мобільного зв’язку. Надано характеристику сегментів та інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій. Проаналізовано ефективність набору для кожного сегменту.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T07:48:51Z
2017-09-13T07:48:51Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ремезь Ю. Б. Сегментування вітчизняного ринку послуг мобільного зв’язку в поєднанні з ефективним набором інтегрованих маркетингових комунікацій / Ю. Б. Ремезь // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 327–334.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22097 |
|
Language |
uk
|
|