Запис Детальніше

Роль та місце маркетингових досліджень і системного аналізу в управлінні економічними системами відкритого типу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль та місце маркетингових досліджень і системного аналізу в управлінні економічними системами відкритого типу
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Федорченко, Андрей Васильевич
 
Subject Системний підхід
системний аналіз
система управління
система маркетингових досліджень
прийняття рішень
658.8:339.1307
 
Description У статті проаналізовано питання дослідження складних економічних систем із застосуванням системного аналізу. Визначено роль та місце системного аналізу і системи маркетингових досліджень у процесах управління складними економічними системами відкритого типу. Представлено головні параметри маркетингових систем як складних кібернетичних систем.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T07:52:39Z
2017-09-13T07:52:39Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Роль та місце маркетингових досліджень і системного аналізу в управлінні економічними системами відкритого типу / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 335–345.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22098
 
Language uk