Формування попиту на освітні послуги ВНЗ на основі дослідження цін із використанням методу Ван Вестендорпа
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування попиту на освітні послуги ВНЗ на основі дослідження цін із використанням методу Ван Вестендорпа
|
|
Creator |
Голованова, М. А.
Мельніков, С. М. Устінова, Г. М. |
|
Subject |
Освітні послуги
маркетингове ціноутворення попит пропозиція 378.014.54 |
|
Description |
У статті розглянуто проблеми формування і задоволення попиту на освітні послуги ВНЗ на основі реалізації маркетингової цінової політики.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T09:27:13Z
2017-09-13T09:27:13Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голованова М. А. Формування попиту на освітні послуги ВНЗ на основі дослідження цін із використанням методу Ван Вестендорпа / М. А. Голованова, С. М. Мельніков, Г. М. Устінова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 367–377.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22103 |
|
Language |
uk
|
|