Запис Детальніше

Формування попиту на освітні послуги ВНЗ на основі дослідження цін із використанням методу Ван Вестендорпа

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування попиту на освітні послуги ВНЗ на основі дослідження цін із використанням методу Ван Вестендорпа
 
Creator Голованова, М. А.
Мельніков, С. М.
Устінова, Г. М.
 
Subject Освітні послуги
маркетингове ціноутворення
попит
пропозиція
378.014.54
 
Description У статті розглянуто проблеми формування і задоволення попиту на освітні послуги ВНЗ на основі реалізації маркетингової цінової політики.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T09:27:13Z
2017-09-13T09:27:13Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Голованова М. А. Формування попиту на освітні послуги ВНЗ на основі дослідження цін із використанням методу Ван Вестендорпа / М. А. Голованова, С. М. Мельніков, Г. М. Устінова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 367–377.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22103
 
Language uk