Запис Детальніше

Оптимізація структури клієнтської бази банку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація структури клієнтської бази банку
 
Creator Дима, Олександр Олексійович
Дыма, Александр Алексеевич
Шатарська, Інна Федорівна
Шатарская, Инна Фёдоровна
 
Subject Маркетинг на основі стосунків
клієнт
сегментування
прибутковість
економіко-математична модель
336.717-052
 
Description Стаття висвітлює основні аспекти оптимізації клієнтської бази. Обґрунтовано необхідність аналізу клієнтської бази. Проведено аналіз існуючих на сьогоднішній день сегментаційних ознак. Визначено ознаки сегментування, що забезпечать виділення груп клієнтів для вибору стратегії побудови з ними довготривалих стосунків. Запропоновано математичну модель для оптимізації клієнтської бази.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T10:00:41Z
2017-09-13T10:00:41Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Дима О. О. Оптимізація структури клієнтської бази банку / О. О. Дима, І. Ф. Шатарська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 378–388.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22104
 
Language uk