Адаптивна модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Адаптивна модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства
|
|
Creator |
Кулєшова, Н. В.
|
|
Subject |
Маркетингова стратегія
принципи маркетингової стратегії адаптивна модель формування маркетингової стратегії економіко- математичні методи та моделі 658.8.012.2 |
|
Description |
В статі запропоновано адаптивну модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства, яка дозволяє, з урахуванням змін у зовнішньому та внутрішньому середовищах, розробляти науково-обгрунтовані та ефективні маркетингові стратегії на основі застосування економіко-математичних методів та моделей.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T10:20:42Z
2017-09-13T10:20:42Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кулєшова Н. В. Адаптивна модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Кулєшова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 398–406.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22106 |
|
Language |
uk
|
|