Запис Детальніше

Адаптивна модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптивна модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства
 
Creator Кулєшова, Н. В.
 
Subject Маркетингова стратегія
принципи маркетингової стратегії
адаптивна модель формування маркетингової стратегії
економіко- математичні методи та моделі
658.8.012.2
 
Description В статі запропоновано адаптивну модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства, яка дозволяє, з урахуванням змін у зовнішньому та внутрішньому середовищах, розробляти науково-обгрунтовані та ефективні маркетингові стратегії на основі застосування економіко-математичних методів та моделей.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T10:20:42Z
2017-09-13T10:20:42Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Кулєшова Н. В. Адаптивна модель формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Кулєшова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 398–406.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22106
 
Language uk