Роль маркетингу на страховому ринку України в сучасних умовах
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингу на страховому ринку України в сучасних умовах
|
|
Creator |
Лепілкін, С. В.
|
|
Subject |
Маркетинг
страховий ринок послуги захист інтересів споживачів 368.021 (477) |
|
Description |
У статті розглянуто сучасні проблеми використання інструментів маркетингу на страховому ринку.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T10:23:10Z
2017-09-13T10:23:10Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лепілкін С. В. Роль маркетингу на страховому ринку України в сучасних умовах / С. В. Лепілкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 406–411.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22107 |
|
Language |
uk
|
|