Запис Детальніше

Роль маркетингу на страховому ринку України в сучасних умовах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингу на страховому ринку України в сучасних умовах
 
Creator Лепілкін, С. В.
 
Subject Маркетинг
страховий ринок
послуги
захист інтересів споживачів
368.021 (477)
 
Description У статті розглянуто сучасні проблеми використання інструментів маркетингу на страховому ринку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T10:23:10Z
2017-09-13T10:23:10Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Лепілкін С. В. Роль маркетингу на страховому ринку України в сучасних умовах / С. В. Лепілкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 406–411.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22107
 
Language uk