Запис Детальніше

Інформаційне та методологічне забезпечення комплексу просування туристичних послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційне та методологічне забезпечення комплексу просування туристичних послуг
 
Creator Самонова, Т. Б.
 
Subject Інтегровані маркетингові комунікації
просування
стратегія
синергія
туристичні послуги
658.81
 
Description В статті розглянуто деякі засоби просування туристичних послуг та їх місце серед інтегрованих маркетингових комунікацій. Визначено, що побудова ефективних комунікацій зі споживачами є важливою та необхідною умовою для успішного досягнення поставлених перед підприємством цілей. Подано теоретико-методичні положення щодо їх побудови.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T10:27:56Z
2017-09-13T10:27:56Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Самонова Т. Б. Інформаційне та методологічне забезпечення комплексу просування туристичних послуг / Т. Б. Самонова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 413–422.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22109
 
Language uk