Інформаційне та методологічне забезпечення комплексу просування туристичних послуг
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інформаційне та методологічне забезпечення комплексу просування туристичних послуг
|
|
Creator |
Самонова, Т. Б.
|
|
Subject |
Інтегровані маркетингові комунікації
просування стратегія синергія туристичні послуги 658.81 |
|
Description |
В статті розглянуто деякі засоби просування туристичних послуг та їх місце серед інтегрованих маркетингових комунікацій. Визначено, що побудова ефективних комунікацій зі споживачами є важливою та необхідною умовою для успішного досягнення поставлених перед підприємством цілей. Подано теоретико-методичні положення щодо їх побудови.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T10:27:56Z
2017-09-13T10:27:56Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Самонова Т. Б. Інформаційне та методологічне забезпечення комплексу просування туристичних послуг / Т. Б. Самонова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 413–422.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22109 |
|
Language |
uk
|
|