Державна некомерційна реклама сфери туризму як засіб інтенсифікації розвитку внутрішнього та в’їзного туризму
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Державна некомерційна реклама сфери туризму як засіб інтенсифікації розвитку внутрішнього та в’їзного туризму
|
|
Creator |
Соловйов, Д. І.
|
|
Subject |
Внутрішній туризм
в’їзний туризм державна політика закордонні туристичні представництва національний туристичний продукт державна некомерційна реклама туристична сфера 379.852:659.127 |
|
Description |
В статті розглядаються питання фінансування популяризації національного туристичного продукту на внутрішньому та міжнародному ринках. Розглядається іноземний досвід діяльності закордонних туристичних представництв та наводяться заходи які необхідно здійснити в межах реалізації державної стратегії сталого розвитку туризму і курортів. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T10:30:53Z
2017-09-13T10:30:53Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соловйов Д. І. Державна некомерційна реклама сфери туризму як засіб інтенсифікації розвитку внутрішнього та в’їзного туризму / Д. І. Соловйов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 423–428.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22110 |
|
Language |
uk
|
|