Запис Детальніше

Державна некомерційна реклама сфери туризму як засіб інтенсифікації розвитку внутрішнього та в’їзного туризму

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Державна некомерційна реклама сфери туризму як засіб інтенсифікації розвитку внутрішнього та в’їзного туризму
 
Creator Соловйов, Д. І.
 
Subject Внутрішній туризм
в’їзний туризм
державна політика
закордонні туристичні представництва
національний туристичний продукт
державна некомерційна реклама
туристична сфера
379.852:659.127
 
Description В статті розглядаються питання фінансування популяризації національного туристичного продукту на внутрішньому та міжнародному
ринках. Розглядається іноземний досвід діяльності закордонних туристичних представництв та наводяться заходи які необхідно здійснити в межах реалізації державної стратегії сталого розвитку туризму і курортів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T10:30:53Z
2017-09-13T10:30:53Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Соловйов Д. І. Державна некомерційна реклама сфери туризму як засіб інтенсифікації розвитку внутрішнього та в’їзного туризму / Д. І. Соловйов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 423–428.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22110
 
Language uk