Запис Детальніше

Механізм оптимізації каналів рекламного інформування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механізм оптимізації каналів рекламного інформування
 
Creator Архипова, Тетяна Василівна
Архипова, Татьяна Васильевна
 
Subject Канали рекламного інформування
медіа план
медіа- планування
охоплення
ефективна частота
цільова аудиторія
рейтинг
основні та допоміжні засоби рекламного інформування
програмне забезпечення
659
 
Description У роботі розглянуто теоретичні та прикладні аспекти оптимізації каналів рекламного інформування.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T10:53:51Z
2017-09-13T10:53:51Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Архипова Т. В. Механізм оптимізації каналів рекламного інформування / Т. В. Архипова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 445–460.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22113
 
Language uk