Механізм оптимізації каналів рекламного інформування
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Механізм оптимізації каналів рекламного інформування
|
|
Creator |
Архипова, Тетяна Василівна
Архипова, Татьяна Васильевна |
|
Subject |
Канали рекламного інформування
медіа план медіа- планування охоплення ефективна частота цільова аудиторія рейтинг основні та допоміжні засоби рекламного інформування програмне забезпечення 659 |
|
Description |
У роботі розглянуто теоретичні та прикладні аспекти оптимізації каналів рекламного інформування.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T10:53:51Z
2017-09-13T10:53:51Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Архипова Т. В. Механізм оптимізації каналів рекламного інформування / Т. В. Архипова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 445–460.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22113 |
|
Language |
uk
|
|