Стратегія розрахунків ефективності виставкових заходів: досвід західних компаній
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія розрахунків ефективності виставкових заходів: досвід західних компаній
|
|
Creator |
Голіцин, Андрій Миколайович
Голицын, Андрей Николаевич |
|
Subject |
Виставкова програма
ефективність доход намір враження економія на витратах CRM реклама прямий маркетинг PR співвідношення окупності 659.15 |
|
Description |
Стаття присвячена актуальним проблемам вимірювання ефективності виставкових заходів з точки зору експонентів і містить методику таких розрахунків, що можуть бути використані великими та середніми вітчизняними підприємствами-виробниками та посередниками.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T10:57:46Z
2017-09-13T10:57:46Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Голіцин А. М. Стратегія розрахунків ефективності виставкових заходів: досвід західних компаній / А. М. Голіцин // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 461–470.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22114 |
|
Language |
uk
|
|