Запис Детальніше

Стратегія розрахунків ефективності виставкових заходів: досвід західних компаній

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія розрахунків ефективності виставкових заходів: досвід західних компаній
 
Creator Голіцин, Андрій Миколайович
Голицын, Андрей Николаевич
 
Subject Виставкова програма
ефективність
доход
намір
враження
економія на витратах
CRM
реклама
прямий маркетинг
PR
співвідношення окупності
659.15
 
Description Стаття присвячена актуальним проблемам вимірювання ефективності виставкових заходів з точки зору експонентів і містить методику таких розрахунків, що можуть бути використані великими та середніми вітчизняними підприємствами-виробниками та посередниками.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T10:57:46Z
2017-09-13T10:57:46Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Голіцин А. М. Стратегія розрахунків ефективності виставкових заходів: досвід західних компаній / А. М. Голіцин // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 461–470.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22114
 
Language uk