Запис Детальніше

Класифікація реклами на основі етапів життєвого циклу товару

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація реклами на основі етапів життєвого циклу товару
 
Creator Гребньов, Г. М.
 
Subject Реклама
товар
етап життєвого циклу товару
стратегія
659.1.001.4
 
Description Стаття присвячена рекламним заходам, які можуть бути використані на кожному етапі життєвого циклу товарів. Наведено коротку характеристику кожного з етапів життєвого циклу товарів, а також стратегій, що можуть бути використані.
The article is devoted promotional purposes which can be used on every stage of life cycle of commodities. Short description is resulted each of the stages of life cycle of commodities, and also strategies which can be used.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T11:01:22Z
2017-09-13T11:01:22Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Гребньов Г. М. Класифікація реклами на основі етапів життєвого циклу товару / Г. М. Гребньов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 470–475.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22115
 
Language uk