Запис Детальніше

Мотивація маркетингового персоналу в ефективній діяльності підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мотивація маркетингового персоналу в ефективній діяльності підприємства
 
Creator Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна
Деревьянченко, Татьяна Егоровна
 
Subject Мотивація
мотиви
фактори мотивації
теорія психологічної мотивації
теорії змісту і теорії процесу мотивації
партисипативний менеджмент
системи і методи мотивації маркетингового персоналу
кризові тенденції
658.8.06.08
 
Description Розглянуто питання мотивації маркетингового персоналу, яке набуває все більшого значення за умов конкуренції та виходу підприємств на зовнішні ринки. Використання мобільних систем менеджменту зобов’язує керівника враховувати інтереси працівників різних структурних підрозділів і цілеспрямовано впливати на ефективність їх роботи. При цьому мотивація є інструментом управління виробничо-
збутовою діяльністю працівників, важливим аспектом ефективного менеджменту. В економічній літературі практично не досліджено систему мотивації роботи маркетингового персоналу підприємства.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T11:05:33Z
2017-09-13T11:05:33Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Дерев'янченко Т. Є. Мотивація маркетингового персоналу в ефективній діяльності підприємства / Т. Є. Дерев'янченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 475–483.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22116
 
Language uk