Інноваційні процеси в діяльності торговельно-посередницьких підприємств на ринку споживчих товарів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційні процеси в діяльності торговельно-посередницьких підприємств на ринку споживчих товарів
|
|
Creator |
Земляков, І.
|
|
Subject |
Інновація
інноваційний процес інноваційна діяльність маркетингові інновації технічні інновації 339.3 |
|
Description |
У статті досліджено стан інноваційної діяльності в Івано-Франківській області. Проведено аналіз понять «інновація», «інноваційний процес», «інноваційна діяльність» з погляду вітчизняних та зарубіжних науковців. Запропоновано визначення інноваційної діяльності з врахуванням галузевого аспекту. Виділено основні напрямки інноваційної діяльності торгово-посередницьких підприємств по створенню технологічних інновацій.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T11:09:58Z
2017-09-13T11:09:58Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Земляков І. Інноваційні процеси в діяльності торговельно-посередницьких підприємств на ринку споживчих товарів / І. Земляков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 483–494.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22117 |
|
Language |
uk
|
|