Запис Детальніше

Методи маркетингових досліджень під час формування бренду

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи маркетингових досліджень під час формування бренду
 
Creator Зозульов, О. В.
Гребньова, Ю. В.
 
Subject Бренд
power brand
name
персоналізація
ідентифікація
трансформація активів
343.533.4
 
Description В статті розглянуто етапи розвитку бренду, їх суть, розкрито та запропоновано методи маркетингових досліджень згідно поведінковим характеристикам кожного з етапів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T11:13:17Z
2017-09-13T11:13:17Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Зозульов О. В. Методи маркетингових досліджень під час формування бренду / О. В. Зозульов, Ю. В. Гребньова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 495–505.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22118
 
Language uk