Методи маркетингових досліджень під час формування бренду
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методи маркетингових досліджень під час формування бренду
|
|
Creator |
Зозульов, О. В.
Гребньова, Ю. В. |
|
Subject |
Бренд
power brand name персоналізація ідентифікація трансформація активів 343.533.4 |
|
Description |
В статті розглянуто етапи розвитку бренду, їх суть, розкрито та запропоновано методи маркетингових досліджень згідно поведінковим характеристикам кожного з етапів.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T11:13:17Z
2017-09-13T11:13:17Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зозульов О. В. Методи маркетингових досліджень під час формування бренду / О. В. Зозульов, Ю. В. Гребньова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 495–505.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22118 |
|
Language |
uk
|
|