Запис Детальніше

Стимулювання продажу товарів в умовах економічної кризи

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стимулювання продажу товарів в умовах економічної кризи
 
Creator Майборода (Сєвонькаєва), Ольга Олексіївна
Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна
Севонькаева, Ольга Алексеевна
 
Subject Поведінка споживачів
цінове стимулювання
безкоштовні супутні послуги
заліки
купонаж
маркетингові повідомлення
658.84
 
Description В статті розглянуто основні питання стосовно заходів стимулювання продажу, які є актуальними та можуть бути використані в період кризи. Маркетинговий механізм стимулювання продажу товарів потребує ретельної підготовки, досліджень та праці, тільки тоді він буде сприяти залученню нових покупців, збільшенню обсягів продажу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T11:39:38Z
2017-09-13T11:39:38Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Майборода О. О. Стимулювання продажу товарів в умовах економічної кризи / О. О. Майборода // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 522–530.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22121
 
Language uk