Стимулювання продажу товарів в умовах економічної кризи
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стимулювання продажу товарів в умовах економічної кризи
|
|
Creator |
Майборода (Сєвонькаєва), Ольга Олексіївна
Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна Севонькаева, Ольга Алексеевна |
|
Subject |
Поведінка споживачів
цінове стимулювання безкоштовні супутні послуги заліки купонаж маркетингові повідомлення 658.84 |
|
Description |
В статті розглянуто основні питання стосовно заходів стимулювання продажу, які є актуальними та можуть бути використані в період кризи. Маркетинговий механізм стимулювання продажу товарів потребує ретельної підготовки, досліджень та праці, тільки тоді він буде сприяти залученню нових покупців, збільшенню обсягів продажу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T11:39:38Z
2017-09-13T11:39:38Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Майборода О. О. Стимулювання продажу товарів в умовах економічної кризи / О. О. Майборода // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 522–530.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22121 |
|
Language |
uk
|
|