Маркетингові комунікаційні стратегії: комплексний підхід до їх класифікації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові комунікаційні стратегії: комплексний підхід до їх класифікації
|
|
Creator |
Примак, Тетяна Олександрівна
Примак, Татьяна Александровна |
|
Subject |
Маркетингові стратегії
маркетингові комунікації стратегічне управління маркетингова комунікаційна стратегія підприємств 658.8.012.45 |
|
Description |
У статті розглянуто проблеми реалізації положень стратегічного маркетингу в управлінні комунікаційною діяльністю підприємств, організаій, установ.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-09-13T11:49:12Z
2017-09-13T11:49:12Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Примак Т. О. Маркетингові комунікаційні стратегії: комплексний підхід до їх класифікації / Т. О. Примак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 548–559.
978-966-483-269-1 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22124 |
|
Language |
uk
|
|