Запис Детальніше

Маркетингові комунікаційні стратегії: комплексний підхід до їх класифікації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові комунікаційні стратегії: комплексний підхід до їх класифікації
 
Creator Примак, Тетяна Олександрівна
Примак, Татьяна Александровна
 
Subject Маркетингові стратегії
маркетингові комунікації
стратегічне управління
маркетингова комунікаційна стратегія підприємств
658.8.012.45
 
Description У статті розглянуто проблеми реалізації положень стратегічного маркетингу в управлінні комунікаційною діяльністю підприємств, організаій, установ.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-09-13T11:49:12Z
2017-09-13T11:49:12Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Примак Т. О. Маркетингові комунікаційні стратегії: комплексний підхід до їх класифікації / Т. О. Примак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 548–559.
978-966-483-269-1
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/22124
 
Language uk